Scenariusze zajęć – klasy I – III
Pokażemy, co umiemy – p. Joanna Kaczmarek
Jak samochody wpływają na środowisko? – p. Joanna Kaczmarek
Utrwalenie podstawowych pojęć z zakresu programowania- algorytm.– p. Joanna Kaczmarek
Utrwalenie numerów alarmowych– p. Natalia Mykowska
Utrwalenie wyrazów z „s”, „ś”, „sz” w śródgłosie– p. Natalia Mykowska
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20– p. Natalia Mykowska
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 6 – p. Katarzyna Zabrocka
Pasowanie na czytelnika biblioteki szkolnej– p. Katarzyna Zabrocka
Nasze spotkania– p. Elżbieta Żukowska
Revision. Powtórzenie poznanego słownictwa – p. Anna Dworakowska- Gloc
WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH
NA LEKCJACH „ AKTYWNA TABLICA – SPE”
WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH
NA LEKCJACH „ AKTYWNA TABLICA – SPE” – 2
WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH
NA ZAJĘCIACH LOGOPEDYCZNYCH „AKTYWNA TABLICA – SPE”
WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH
NA ZAJĘCIACH KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH „AKTYWNA TABLICA – SPE”
WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH
NA ZAJĘCIACH KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH
„AKTYWNA TABLICA- SPE” – 2
Scenariusze zajęć – klasy IV – VIII
Figury geometryczne- powtórzenie wiadomości– p. Anna Dworakowska- Gloc
Mierzenie kątów – p. Beata Koszowska
Rozpoznawanie figur przestrzennych – p. Beata Koszowska
Święta siostra Faustyna Kowalska– p. Elżbieta Żukowska
Świat przedstawiony w utworze Henryka Mickiewicza „W pustyni i w puszczy”– p. Aneta Bartoszek- Pustkowska
Jak rozpoznać podmiot i orzeczenie w zdaniu? – p. Aneta Bartoszek- Pustkowska
Zapłodnienie. Rozwój zarodkowy i płodowy – p. Mirosława Fandrejewska
Serce i jego praca – p. Mirosława Fandrejewska
Efekty towarzyszące reakcjom chemicznym – p. Mirosława Fandrejewska
Rozpuszczalność jako cecha substancji – p. Mirosława Fandrejewska